ReviewPartner
Klantonderzoek, advies en trainingen voor bedrijven die klantgerichter willen worden
Review
Partner
Klantonderzoek, advies en trainingen voor bedrijven die klantgerichter willen worden
Wil jij excelleren in klanttevredenheid?
Hoe verhoog je je klanttevredenheid?
Hoe behoud je je klanten?
Hoe maak je ambassadeurs van je klanten?
Hoe krijg je medewerkers die klantgericht werken?
Hoe krijg je inzicht in de verbetermogelijkheden?
Wil je weten hoe wij dat aanpakken? Klik dan op de video.
Het is voor ons waardevol geweest om ons te laten adviseren door zo’n professionele partij als ReviewPartner en ons hierbij ook te laten ondersteunen bij de vervolgacties. We hebben inmiddels diverse acties uitgezet en opgestart. Bij de medewerkers is een positieve vibe ontstaan. De ondersteuning die we van ReviewPartner in het gehele traject krijgen helpt ons om onze klanttevredenheid en NPS score te verbeteren.
Eric Wilderbeek | Directeur Objectief Management
Onze tevredenheidsonderzoeken
Exclusieve masterclass
“Van Klant naar Ambassadeur”
Hoe maak ik van een tevreden klant een ambassadeur?
Hoe gebruik ik onze ambassadeurs om nieuwe klanten te trekken?
Hoe zet ik mijn klant nu echt centraal in onze organisatie?
Wat is de eerste stap om onze klanttevredenheid te verhogen?
Hoe verhoog ik de klantgerichtheid van ons team?
In onze 2-daagse Masterclass Van Klant naar Ambassadeur leer je alle stappen die nodig zijn om van klanten ambassadeurs te maken.