Workshops voor teams om de klachtgerichtheid naar een hoger niveau te tillen

Teams klantgericht leren kijken, denken en doen

Als je vooruit wil en jouw organisatie klantgerichter wil maken, dan maken de mensen binnen jouw organisatie het verschil. Het ontwikkelen van een klantgericht team is essentieel om van je klanten ambassadeurs te maken. In onze teamsessies brengen we het klantbewustzijn en de klantgerichtheid van teams naar een hoger niveau.

De thema’s van onze teamsessies zijn:

  De Klantreis (customer journey)

  Klachtenmanagement

  Klantgerichtheid 2.0

  Ambassadeurs (identificeren – stimuleren – activeren)

  Maatwerk

Onze teamsessies zijn onderverdeeld in thema’s en worden in sessies van 3 aangeboden.

                                    Waarmee kunnen we je helpen?

  In verband met het verhogen van onze klanttevredenheid en het hospitality niveau van mijn team, ben ik bij Helma Veenstra van ReviewPartner terecht gekomen. Helma heeft mij heel goed geadviseerd. Dit deed ze op een fijne manier door écht te luisteren naar mijn wensen. Door de tips & trucs van Helma kan ik weer verder met mijn team! ReviewPartner; een échte aanrader!  

Jolanda den Breejen | Rabobank

De Klantreis (customer journey)

Hoe ziet jullie klantreis eruit? Welke (mogelijke) contactmomenten heeft een klant met jullie bedrijf? Hoe verloopt het proces van klant worden – klant zijn – klant blijven? De klantreis letterlijk in kaart brengen geeft teams concrete handvatten om de klantbeleving op de juiste contactmomenten en kanalen te verbeteren. Welke stappen zetten klanten voordat ze klant bij jullie worden? En hoe kan je binnen deze stappen ervoor zorgen dan klanten voor jou kiezen en uiteindelijk ambassadeurs worden. In 3 teamsessies gaan we aan de slag om jullie klantreis in kaart te brengen.

Klachtenmanagement

Goed klachtenmanagement is een cruciaal onderdeel als je van je klanten ambassadeurs wil maken. Een klacht is een kans wordt veelal geroepen en dat is het ook daadwerkelijk. Als je klachten echt goed afwikkelt creëer je ambassadeurs voor je bedrijf. Een goede klachtafwikkeling staat in de top 5 waarom klanten enthousiast zijn over een bedrijf. Maar hoe pak je dit aan? In 3 teamsessies gaan we  hiermee aan de slag.

Ambassadeurs

Ambassadeurs zijn de sleutel tot een succesvol bedrijf. Ambassadeurklanten zijn loyaal. Ze kopen vaker, ze kopen meer en ze bevelen je aan bij anderen. Ambassadeurs kunnen de acquisitie doen voor jouw bedrijf. Wie zijn jullie ambassadeurs? Hoe ga je om met ambassadeurs? Wat kan je van ambassadeurs leren? Hoe zet je je ambassadeurs in om ook daadwerkelijk iets voor jullie bedrijf te betekenen? In de teamsessies ‘Ambassadeurs’ gaan we concreet aan de slag met jullie ambassadeurs.

 

Klantgerichtheid 2.0

Wil je als organisatie 100% klantgericht worden? Dan is klantgericht werken essentieel. Klantgericht leren kijken, denken en doen dat leren wij teams in onze teamsessies Klantgerichtheid 2.0. De klant echt centraal stellen. Wat betekent dat? En hoe ziet dat eruit in het dagelijkse werk? Praktisch aan de slag om de klantgerichtheid naar een hoger niveau te brengen is wat we gaan doen in deze 3 teamsessies.

Teamsessies op maat

Naast de bovengenoemde thema’s is het ook mogelijk om door middel van maatwerk meerdere thema’s te combineren. Staat jouw thema op het gebied van klantgerichtheid niet tussen de bovengenoemde thema’s? Dan is maatwerk bespreekbaar.

 

Gratis adviesgesprek met koffie?

Bel ons op 010 257 10 00 of laat een bericht achter

Adviesgesprek