Leer met je hele team klantgericht te kijken, denken en doen tijdens onze interactieve, energieke en vooral leerzame business game Klant-erger-je-niet

Wat houdt de business game Klant-erger-je-niet in?

De Business Game Klant-erger-je-niet is een interactief spel dat bij uitstek geschikt is om medewerkers (en managers) het belang van klantgerichtheid en klanttevredenheid te laten ervaren. In het spel proberen de deelnemers te voldoen aan klantwensen én tegelijkertijd de bedrijfsdoelstellingen te realiseren.

 

Thema’s zoals klantprocessen, samenwerken, inzicht in klantbehoefte en klanttevredenheid, klantbehoud en het creëren van ambassadeurs zijn de rode draad door deze business game. Na afloop kunnen de deelnemers de geleerde inzichten direct in de eigen organisatie in praktijk brengen.

 

Wat leer je tijdens deze business game?

 

  Hoe je klantinzicht gebruikt voor een betere dienstverlening

  Hoe je meer omzet kan halen uit ambassadeur klanten

  Hoe je door pro-actief te werken het verschil maakt tussen een tevreden klant en een ambassadeur klant

  Waarom een snelle en adequate klachtafwikkeling cruciaal is

  Waarom het opbouwen van een persoonlijke relatie zorgt voor commercieel succes

  Hoe je je processen kan inrichten om de klanttevredenheid te verhogen

  Hoe je een klantprofiel opbouwt en gebruikt om commerciële kansen te identificeren

                                                 Verbeter als team en maak van klanten ambassadeurs!

 

Voor wie is deze business game geschikt?

Overal waar medewerkers en managers samen betrokken zijn bij het waarmaken van de klantbelofte, kan deze business game gespeeld worden. Dit spel is dan ook geschikt voor zowel commerciële bedrijven als overheidsinstellingen, zorginstellingen en non-profitorganisaties. En iedereen kan meedoen: van secretaresse tot directeur. Juist iedereen zou mee moeten doen! Want in elke organisatie heeft iedereen direct of indirect invloed op de uiteindelijke klantbeleving.

Deze speelse training is bij uitstek geschikt om teams het belang van klantgerichtheid en klanttevredenheid te laten ervaren en de inzichten te gebruiken om actie te ondernemen in de eigen organisatie. Je kunt hem inzetten om het belang van klantgerichtheid te benadrukken, meer klantfocus te creëren of als onderdeel van een veranderplan waarbij de klant meer centraal komt te staan.

De business game Klant-erger-je-niet wordt veelal gebruikt voor teambuilding, afdelingsuitjes of klantendagen.

 

Kenmerken

 

  4 tot 6 uur

  7 tot 14 deelnemers per team, meerdere teams tegelijk spelen kan

  op eigen locatie of een door ons gefaciliteerde locatie

  investering bij 1 groep (7-14 deelnemers) 2950,- euro, bij 2 groepen 4200,- euro, bij meerdere groepen prijs op aanvraag

  In verband met het verhogen van onze klanttevredenheid en het hospitality niveau van mijn team, ben ik bij Helma Veenstra van ReviewPartner terecht gekomen. Helma heeft mij heel goed geadviseerd. Dit deed ze op een fijne manier door écht te luisteren naar mijn wensen. Door de tips & trucs van Helma kan ik weer verder met mijn team! ReviewPartner; een échte aanrader!  

Jolanda den Breejen | Rabobank

 

Waarom de Business Game Klant-erger-je-niet?

 

  Doeltreffende stap om actief aan de slag te gaan met de klantgerichtheid binnen teams

  Zeer effectief doordat je leert uit ervaring, het spel laat als een spiegel je eigen handelen zien

  Door het als team te ervaren creëer je een goede voedingsbodem om gezamenlijk te werken aan een betere klantbeleving.

  Geen saaie droge theorie maar een energieke en interactieve workshop

  Van een presentatie onthoudt 10 tot 20% de inhoud. Bij een business game ligt dit veel hoger, tot wel 80%.