Waardevolle inzichten die jouw bedrijf verder laten groeien

Hoe tevreden zijn jouw klanten eigenlijk?

Je klanttevredenheid is een belangrijke pijler voor het succes van je organisatie. Tevreden klanten zijn loyaler en kopen meer. Bovendien zorgt een hoge klanttevredenheid ervoor dat je klanten ambassadeurs worden die je bedrijf aan anderen aanbevelen. Maar om een hoge klanttevredenheid te krijgen, moet je wel inzicht hebben in je klanttevredenheid. Dit inzicht krijg je met het uitvoeren van een klanttevredenheidsonderzoek.

Meer inzicht in jouw klanttevredenheid

  Wil je exact weten waarom klanten voor jou kiezen?

  Ken je de precieze redenen waarom ontevreden klanten niet terugkeren?

  Wil je real-time in kunnen spelen op klachten van je klanten?

  Wil je weten welke behoeften jouw klanten hebben?

  Wil je inzicht in de sterke punten en de verbeterpunten van je organisatie?

Benieuwd?

Wil je weten wat een klanttevredenheidsonderzoek voor jullie bedrijf kan betekenen? Maak dan een afspraak voor een adviesgesprek.

  I’ve learned that customers will forget what you said,
customers will forget what you did,
but customers will never forget how you made them feel.  

– Maya Angelou

Van inzicht naar actie naar resultaat

Bekijk onze doelgerichte aanpak om de tevredenheid van je klanten te verhogen.

l
✓ Doelstellingen op papier binnen 1 week

Doelstellingen bepalen

Samen bepalen we de onderzoeksdoelstellingen. Op basis daarvan maakt ReviewPartner een op maat gemaakt onderzoeksvoorstel.

Objectieve inzichten ✓

Het klanttevredenheidsonderzoek

Als de onderzoeksdoelstelling helder is, bepalen we de beste onderzoeksmethode. Vervolgens voeren we het onderzoek uit onder je klanten. Hiermee krijg je inzicht in de behoeften van je klanten en weet je wat de sterke punten en zwakke punten van je organisatie zijn.

i
✓ Weet waar je staat

Van inzicht naar actieplan

Als we alle gegevens binnen hebben, analyseren we de resultaten. Hiervan ontvang je een heldere en overzichtelijke rapportage en maken we een gericht actieplan. De resultaten en het actieplan komen we persoonlijk presenteren bij je bedrijf. Met het actieplan kan je direct zelf aan de slag om de klanttevredenheid te verhogen.

Aan de slag ✓

Hulp nodig bij het implementeren van het actieplan?

Het actieplan wordt zo opgesteld dat je er makkelijk en snel zelf mee aan de slag kan. Maar heb je ondersteuning nodig bij het implementeren van het actieplan? Dan helpen we je daar graag bij.

Wil je weten wat een klanttevredenheidsonderzoek voor jouw bedrijf kan betekenen? Maak dan een afspraak voor een gratis adviesgesprek. In dit gesprek nemen we de mogelijkheden en kansen door voor jouw bedrijf.

  Na jaren de klanttevredenheidsonderzoeken zelf gemaakt te hebben wilden we dit professioneler aanpakken. Dit omdat we professionaliteit belangrijk vinden voor ons product en onze sales organisatie.
ReviewPartner verzorgt sinds 2014 onze onderzoeken. Door de juiste vraagstelling en opbouw, de hoge respons en heldere rapportages en het aanbevelingsplan kunnen we meten waar we in de markt staan. De uitkomsten helpen ons om onze strategie te bepalen.  

Arie van den Berg | Algemeen directeur Van den Berg RoseS

Download hier ons e-book!

Ontdek in 7 stappen hoe je zelf succesvol onderzoek kan doen.

 

  Voorbereiding en opzet van een succesvol onderzoek

  Benaderen van respondenten en uitvoering van het onderzoek

  Rapporteren en aan de slag met resultaten

E-book

Gratis adviesgesprek met koffie?

 

Bel ons op 010 257 10 00 of laat een bericht achter

Adviesgesprek