Hoe klantgericht is mijn bedrijf?

Snel inzicht in de verbeterpunten van jouw organisatie met de klantgerichtheidsscan

 

Je vindt klantgerichtheid binnen je organisatie belangrijk. Dat is logisch, want om nieuwe klanten aan te trekken en huidige klanten te behouden, is een klantgerichte service essentieel. Maar hoe staat jouw organisatie er nu voor op het gebied van klantgerichtheid? Waar liggen momenteel jouw grootste uitdagingen? En waar moet je precies beginnen met het klantgerichter maken van jouw organisatie?

Als je niet weet hoe je er op dit moment voor staat, is het onmogelijk om de juiste stappen op het gebied van klantgerichtheid te zetten. Ga je zomaar aan de slag, dan is het mogelijk dat je de verkeerde acties onderneemt en daardoor onvoldoende resultaat behaalt. Je verspilt hiermee kostbare tijd en geld.

Optimaal resultaat behaal je alleen met een goede basis en goed inzicht. De klantgerichtheidsscan geeft eenvoudig en snel inzicht in de mate van klantgerichtheid van jouw organisatie. Met dit inzicht weet je waar je staat en kan je de juiste acties ondernemen om nog klantgerichter te worden. De klantgerichtheidsscan van ReviewPartner is een snelle methode om inzicht te krijgen en direct aan de slag te gaan.

Benieuwd?

Wil je met de klantgerichtheidsscan inzicht in de klantgerichtheid van jouw bedrijf?
Vraag hier de klantgerichtheidsscan voor 350 euro (exclusief) BTW aan.

  Organisaties die klantgericht werken zijn effectiever en winstgevender.  

– ReviewPartner

Van inzicht naar actie naar resultaat

Bekijk onze doelgerichte aanpak hoe je snel inzicht in je klantgerichtheid krijgt.

✓ Weet direct waar je staat

Inzicht in je klantgerichtheid

Met de klantgerichtheidsscan krijg je snel en makkelijk inzicht in jouw positie op de klantgerichtheidsladder. Je krijgt inzicht in de score van jouw organisatie op belangrijke pijlers die de mate van klantgerichtheid bepalen.

Gedetailleerd inzicht in sterke- en verbeterpunten ✓

Resultaten

Met de uitkomt van de klantgerichtheidsscan weet je precies waar je staat op de klantgerichtheidsladder. Daarnaast heb je hiermee direct inzicht in de sterke punten én verbeterpunten van je organisatie.

Z
✓ Snel stappen maken op de ladder van klantgerichtheid

Direct advies

Op basis van de resultaten van de klantgerichtheidsscan krijg je advies om verbeterslagen te maken op het gebied van klantgerichtheid. Met dit advies weet je wat logische vervolgstappen zijn. Hierdoor ben je in staat om je organisatie naar een hoger klantgerichtheidsniveau te brengen.

Klanten die je aanbevelen ✓

Klanten als ambassadeurs

Op basis van het advies kun je zelf aan de slag om jouw organisatie klantgerichter te maken en van je klanten ambassadeurs te maken. ReviewPartner kan je ook helpen met de implementatie daarvan of met een aanvullend onderzoek.

Wil je een klantgerichtheidsscan uit laten voeren? Klik hieronder om de klantgerichtheidsscan aan te vragen.

  ReviewPartner hanteert een professionele aanpak. Dit heeft geresulteerd in duidelijke gestructureerde communicatie naar onze klanten en een overzichtelijk plan voor onze directie en medewerkers. Een prettige samenwerking en een goed resultaat.  

Wim van den Berg | Marketing Manager DOOR Partners

Wil je meer weten over het verhogen van je klanttevredenheid?

Kom naar de inspiratiesessie van Klant naar Ambassadeur

Gratis adviesgesprek met koffie?

 

Bel ons op 010 257 10 00 of laat een bericht achter

Adviesgesprek