Excellent Klantprogramma

De garantie op een verhoogde klanttevredenheid en NPS

Excellent Klant-
programma

De garantie op een verhoogde klanttevredenheid en NPS

Hoe zorg ik voor een excellente klantbeleving?

Je wilt meer omzet halen uit je klanten en nieuwe klanten aantrekken met je ambassadeurs. Je medewerkers en jij spannen je dagelijks in om dit te realiseren. Toch verdwijnt de klant regelmatig naar de tweede plek door de hectiek van de dag, terwijl een tevreden klant de sleutel is naar een hogere omzet. Hoe tevreden zijn jouw klanten werkelijk? Waar hebben jouw klanten behoefte aan?  En hoe tevreden en klantgericht zijn je medewerkers? Welke acties zijn nodig om de klanttevredenheid te verhogen?

Garantie op een verhoogde klanttevredenheid

Mond-tot-mondreclame en je online reputatie zijn belangrijker dan ooit. Als je succesvol wilt zijn is het cruciaal om inzicht te hebben in je klanttevredenheid en om dit te verbeteren. Met het Excellent Klantprogramma van ReviewPartner kies je voor zekerheid. Het Excellent Klantprogramma geeft je namelijk de garantie op een verhoogde klanttevredenheid en NPS® score binnen 6 maanden.

Klik op de video om te zien hoe wij dat realiseren.

  Garantie op verhoogde klanttevredenheid en NPS®

  Medewerkers die zelf voor klantgerichtheid gaan zorgen

  Optimalisatie van klantprocessen

  Inzicht in knelpunten van de organisatie en voortgang ervan

  Unieke ReviewVideo van jouw ambassadeur klanten

     Bedrijven die kiezen voor het Excellent Klantprogramma maken effectievere verbeterslagen en behalen meer rendement.     

– ReviewPartner

De route naar jouw tevreden klant

Bekijk onze doelgerichte aanpak en wat je kunt verwachten

[et_pb_vertical_timeline use_border_color=”off” border_color=”#ffffff” border_style=”solid” line_color=”#ffffff” label_text_color=”#666666″ headings_font_size=”21px” label_font_size=”18px” text_font=”Arial||||” label_font=”Arial||||” headings_font=”quicksand||||” headings_font_size_tablet=”18px” headings_font_size_last_edited=”on|phone”] [et_pb_vertical_timeline_item title=”Nulmeting Klanttevredenheid” use_read_more=”off” animation=”off” text_font_select=”default” text_font=”||||” headings_font_select=”default” headings_font=”||||” use_border_color=”off” border_style=”solid” font_icon=”%%86%%” icon_color=”#de6023″ circle_color=”#ffffff” style=”%22color:” timeline_label=”✓ Snel inzicht in het verbeterpotentieel” headings_text_color=”#6eabdb” headings_font_size_tablet=”16px” headings_font_size_phone=”16px” headings_font_size_last_edited=”on|desktop” text_font_size_tablet=”12px” text_font_size_phone=”12px” text_font_size_last_edited=”on|desktop” headings_font_size=”22px”]Het Excellent Klantprogramma start met een brede nulmeting van de klanttevredenheid. We achterhalen hoe tevreden klanten zijn en waar het snelste verbeterpotentieel ligt.[/et_pb_vertical_timeline_item][et_pb_vertical_timeline_item title=”Medewerkersonderzoek” use_read_more=”off” animation=”off” text_font_select=”default” text_font=”||||” headings_font_select=”quicksand” headings_font=”quicksand||||” use_border_color=”off” border_style=”solid” font_icon=”%%52%%” icon_color=”#de6023″ timeline_label=”Objectieve inzichten ✓” circle_color=”#ffffff” headings_text_color=”#6eabdb” headings_font_size_last_edited=”on|phone” text_font_size_tablet=”12px” text_font_size_phone=”12px” text_font_size_last_edited=”on|phone” headings_font_size=”22px” headings_font_size_tablet=”16px” headings_font_size_phone=”16px”]Gelijktijdig met het klanttevredenheidsonderzoek wordt een onderzoek onder de medewerkers uitgevoerd. Immers, zonder gemotiveerde medewerkers geen tevreden klanten.[/et_pb_vertical_timeline_item][et_pb_vertical_timeline_item title=”Plan van aanpak” use_read_more=”off” animation=”off” text_font_select=”default” text_font=”||||” headings_font_select=”default” headings_font=”||||” use_border_color=”off” border_style=”solid” font_icon=”%%158%%” icon_color=”#de6023″ timeline_label=”✓ Gemotiveerde en klantgerichte medewerkers” circle_color=”#ffffff” headings_text_color=”#6eabdb” headings_font_size_tablet=”16px” headings_font_size_phone=”16px” headings_font_size_last_edited=”on|phone” text_font_size_tablet=”12px” text_font_size_phone=”12px” text_font_size_last_edited=”on|phone” headings_font_size=”22px”]De analyses en resultaten presenteren wij persoonlijk bij jou op kantoor. Samen bespreken we jullie knelpunten maar voornamelijk ook jullie kansen.[/et_pb_vertical_timeline_item][et_pb_vertical_timeline_item title=”Trainingsprogramma medewerkers” use_read_more=”off” animation=”off” text_font_select=”default” text_font=”||||” headings_font_select=”default” headings_font=”||||” use_border_color=”off” border_style=”solid” font_icon=”%%151%%” icon_color=”#de6023″ timeline_label=”Gemotiveerde en klantgerichte medewerkers ✓” circle_color=”#ffffff” headings_text_color=”#6eabdb” headings_font_size=”22px” headings_font_size_tablet=”16px” headings_font_size_phone=”16px” headings_font_size_last_edited=”on|desktop” text_font_size_tablet=”12px” text_font_size_phone=”12px” text_font_size_last_edited=”on|phone”]In teamsessies gaat ReviewPartner intensief aan de slag in een op maat gemaakt trainingsprogramma. Hierin leren medewerkers hoe zij effectief de klanttevredenheid kunnen verhogen.[/et_pb_vertical_timeline_item][et_pb_vertical_timeline_item title=”Garantie verhoogde klanttevredenheid” timeline_label=”✓ Zichtbare verbetering” use_read_more=”off” font_icon=”%%5%%” icon_color=”#de6023″ animation=”off” text_font_select=”default” text_font=”||||” headings_font_select=”default” headings_font=”||||” use_border_color=”off” border_style=”solid” circle_color=”#ffffff” headings_text_color=”#6eabdb” text_font_size_tablet=”12px” text_font_size_phone=”12px” text_font_size_last_edited=”on|phone”]Na het trainingsprogramma zal er opnieuw een klanttevredenheidsonderzoek worden uitgevoerd zodat meetbaar wordt dat de klanttevredenheid is gestegen.[/et_pb_vertical_timeline_item][et_pb_vertical_timeline_item title=”Ambassadeurs in beeld” timeline_label=”Blije klanten ✓” use_read_more=”off” font_icon=”%%40%%” icon_color=”#de6023″ animation=”off” text_font_select=”default” text_font=”||||” headings_font_select=”default” headings_font=”||||” use_border_color=”off” border_style=”solid” circle_color=”#ffffff” headings_text_color=”#6eabdb” text_font_size_tablet=”12px” text_font_size_phone=”12px” text_font_size_last_edited=”on|phone”]Met het verhogen van de klanttevredenheid zullen er meer ambassadeurs ontstaan. Klanten die zo tevreden zijn dat zij het bedrijf promoten en zorgen voor meer omzet. Na het programma wordt een unieke ReviewVideo gemaakt van 3 ambassadeur klanten. Deze kan gebruikt worden op de website en alle social media kanalen (sterkste marketinginstrument).[/et_pb_vertical_timeline_item] [/et_pb_vertical_timeline]

Wil je ook gegarandeerd tevreden klanten? Heb je belangstelling in ons Excellent Klantprogramma? Maak dan een afspraak voor een gratis adviesgesprek. In dit gesprek nemen we de mogelijkheden en kansen door voor jouw bedrijf.

     De onderzoeksresultaten worden door ReviewPartner op een zeer goede manier uitgewerkt en in kaart gebracht. ReviewPartner stopt dan niet, ze zijn daarna samen met ons keihard aan de slag gegaan om de resultaten van de organisatie te verbeteren.

Door de getoonde aanpak van het onderzoek en de waardevolle resultaten konden we onze organisatie verbeteren. Ik ben ervan overtuigd dat we mede door Helma haar inzet en geleverde gereedschap onze organisatie weer op een hoger level positioneren.    

Mathieu Levens | Directeur/Eigenaar Magneet communicatiecentrum

  Een positievere werkbeleving, een betere verbinding en een hogere betrokkenheid begint met inzicht.  

- ReviewPartner

Download hier ons e-book!

Ontdek in 7 stappen hoe je zelf succesvol onderzoek kan doen.

 

  Voorbereiding en opzet van een succesvol onderzoek

  Benaderen van respondenten en uitvoering van het onderzoek

  Rapporteren en aan de slag met resultaten

E-book

Gratis adviesgesprek met koffie?

 

Bel ons op 010 257 10 00 of laat een bericht achter

Adviesgesprek