Leer de meest doeltreffende facetten om van klanten ambassadeurs te maken

Herken je één van de onderstaande punten?

 

Door de drukte wordt er vaak onvoldoende aandacht gegeven aan jullie klanten;

 Jullie hebben te maken met concurrentie waardoor de prijs voor de klant een belangrijke rol speelt;

 Jullie zijn onvoldoende onderscheidend op het gebied van klantbeleving;

 De KPI’s op het gebied van NPS, verhogen klanttevredenheid, omzetstijging, rendement uit bestaande klanten halen wordt onvoldoende behaald;

 Jullie klanten worden steeds veeleisender;

 Er wordt veel energie gestopt in het aantrekken van nieuwe klanten maar jullie zouden graag je eigen klanten deze rol willen laten vervullen als ambassadeur;

Aan de voorkant werken jullie hard om nieuwe klanten binnen te halen, maar er gaan ook bestaande klanten weg;

Niet alle collega’s stellen het belang van de klant voldoende voorop;

Jullie klanten zijn tevreden maar bevelen jullie bedrijf niet aan.

Masterclass donderdag 30 september 2021

maak gebruik van het speciale early bird tarief en betaal 697 euro i.p.v. 997 euro

  Het Ambassadeurs Model biedt ons structuur en een goede ondersteuning om het proces binnen ons bedrijf te implementeren. Echt toegevoegde waarde is de ondersteuning na de masterclass als het echte werk begint. 

Berry Appeldoorn | Exsta

  Wat een mooi en persoonlijk programma bevat deze masterclass. Veel inhoud en leuke mensen. Ik heb geen verbetertips, ik vond het super. 

Jolanda van Zijderveld | Marketingbureau 2Met

Alle tools die nodig zijn om van klanten ambassadeurs te maken.

Wat ontdek je tijdens onze masterclass?

 

Hoe je meer omzet/rendement/ROI uit bestaande klanten haalt

Hoe je een onvergetelijke klantbeleving creëert

Hoe je je kan onderscheiden op het gebied van service

Hoe je ervoor zorgt dat alle collega’s het belang van de klant voorop stellen

Hoe je ervoor zorgt dat (nieuwe) klanten voor jullie (blijven) kiezen

Hoe je met anti-ambassadeurs (ontevreden klanten) moet omgaan

Hoe je ervoor zorgt dat klanten je gaan aanbevelen

  Heel inspirerend en waardevol, zowel voor jezelf als persoon als voor ons bedrijf. Praktisch toepasbaar, hoog niveau en zeker niet zweverig. 

Annemieke Jansen | Mondt Adviesgroep

  De kennis die je opdoet in de masterclass gaat je bedrijf vooruit helpen. Een investering die zich gemakkelijk en snel terug gaat verdienen. Niet meedoen zou zonde zijn. 

Peter de Gier | De Gier Wonen

De Masterclass…Wat kun je verwachten?

In de Masterclass Van Klant naar Ambassadeur leer je aan de hand van ons Ambassadeurs Model © hoe je een klantgerichte organisatie ontwikkelt en je collega’s enthousiasmeert om hier aan mee te werken. Je krijgt (meer) inzicht in de Net Promoter Score (NPS), hoe je deze kunt verhogen en hoe je omgaat met negatieve mond-tot-mondreclame. Je gaat naar huis met een hoofd vol inspiratie en een concreet stappenplan om jullie klantbeleving naar een hoger niveau te brengen.

Ben je er klaar voor om van jullie klanten ambassadeurs te maken?

Meld je dan nu aan voor onze masterclass Van Klant naar Ambassadeur en krijg direct inzicht in de belangrijkste stappen. Naast alle kennis krijg je de mogelijkheid om te sparren over dit thema met de andere deelnemers.

Customer Service is een krachtiger marketinginstrument dan prijs of kwaliteit

Walker Consultancy

  De masterclass heeft mij de juiste instrumenten gegeven om concreet aan de slag te kunnen binnen onze organisatie met het verhogen van onze klantgerichtheid. 

Erik Boekestijn | Boekestijn Elektrotechniek

  Een sterke inhoud, een geweldige organisatie, een zeer klantgerichte aanpak, leuke mensen, voldoende variatie en zeer waardevolle kennis. 

Tjapko de Heus | Tjapko Media

Meer informatie

Datum:  donderdag 30 september 2021

Tijd:  09:30 uur – 17:00 uur

Locatie: World Hotel Wings te Rotterdam, direct gelegen naast Rotterdam The Hague Airport

Voor wie: directie, managers en medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klanten en klantcontact. Speciaal voor bedrijven die hun klantbeleving en service naar een hoger niveau willen brengen en hun klantrelaties willen versterken.

Deelnameprijs: normaal tarief 997 euro, op dit moment kan je nog gebruik maken van het speciale early bird tarief van 697 euro

Inclusief:

  • Koffie, thee en wat lekkers
  • Heerlijke lunch
  • Gratis parkeren
  • Werkboek Ambassadeurs Model ©
  • Masterclass gegeven door Helma Veenstra

Wil je erbij zijn?

Meld je direct aan zodat je gebruik kunt maken van het speciale early bird tarief

  Ik raad deze masterclass iedere MKB onderneming aan. Het is zeer waardevol om met de klantgerichtheid van je organisatie bezig te zijn en “van buitenaf” eens naar je klanten te kijken. 

Eric Wilderbeek | Objectief Management

  Interessant, leuk, leerzaam, goed en met zeer veel aandacht verzorgd. De masterclass heeft een goede en afwisselende inhoud.

Sander Linschoten | Palcoma ICT diensten