ReviewPartner

Klantonderzoek, advies en trainingen voor bedrijven die klantgerichter willen worden

Review
Partner

Klantonderzoek, advies en trainingen voor bedrijven die klantgerichter willen worden

 

Wil jij excelleren in klanttevredenheid?

  Hoe verhoog je je klanttevredenheid?

  Hoe behoud je je klanten?

  Hoe maak je ambassadeurs van je klanten?

  Hoe krijg je medewerkers die klantgericht werken?

  Hoe krijg je inzicht in de verbetermogelijkheden?

Wil je weten hoe wij dat aanpakken? Klik dan op de video.

     Het is voor ons waardevol geweest om ons te laten adviseren door zo’n professionele partij als ReviewPartner en ons hierbij ook te laten ondersteunen bij de vervolgacties. We hebben inmiddels diverse acties uitgezet en opgestart. Bij de medewerkers is een positieve vibe ontstaan. De ondersteuning die we van ReviewPartner in het gehele traject krijgen helpt ons om onze klanttevredenheid en NPS score te verbeteren.    

Eric Wilderbeek | Directeur Objectief Management

Onze tevredenheidsonderzoeken

Inzicht in tevredenheid van klanten. Input voor het verbeteren van klantprocessen. Signaleren van ontevreden klanten. Inzichten voor het stimuleren van verkoop. Aanknopingspunten voor het vergroten van klantbinding. Inclusief concreet actieplan om direct verbeterslagen te maken.

Benut jij de kracht en kennis van je medewerkers voldoende? Hoe zorg je voor een gemotiveerd en betrokken team? ReviewPartner kan je helpen deze waardevolle inzichten te verkrijgen om zo een maximaal rendement uit je medewerkers te halen.

Wie zijn de ambassadeurs en criticasters van jouw bedrijf? Welke klanten bevelen je aan en welke klanten kraken je af? De Net Promotor Score® (NPS) geeft antwoord op deze vragen. ReviewPartner zorgt voor de relevante vervolgvragen op de NPS® vraag, deze zijn cruciaal voor een juiste analyse.

Klantgerichtheid meten van de medewerkers. Inzicht krijgen in de klantgerichtheid van je bedrijf opgesplitst per team. Signalering van knelpunten op het gebied van klantgerichtheid. Inclusief adviesplan om klantgerichtheid te vergroten.


Exclusieve masterclass

“Van Klant naar Ambassadeur”

  Hoe maak ik van een tevreden klant een ambassadeur?

  Hoe gebruik ik onze ambassadeurs om nieuwe klanten te trekken?

  Hoe zet ik mijn klant nu echt centraal in onze organisatie?

  Wat is de eerste stap om onze klanttevredenheid te verhogen?

  Hoe verhoog ik de klantgerichtheid van ons team?

In onze 2-daagse Masterclass Van Klant naar Ambassadeur leer je alle stappen die nodig zijn om van klanten ambassadeurs te maken.