Inspirerende spreker klantbeleving
Boek Helma Veenstra als spreker klantbeleving
Tijdens mijn lezingen maak ik mijn publiek bewust van de kracht van ambassadeurs. Als spreker enthousiasmeer, inspireer en motiveer ik mensen om aan de slag te gaan met hun klantgerichtheid, de klantbeleving en het creëren van ambassadeurs.
Mijn lezingen bestaan uit praktische tips, voorbeelden ter inspiratie en interactie. Aan de hand van mijn Ambassadeurs Model© leg ik uit hoe je bewuster, actiever en effectiever aan de slag kan gaan met het creëren en activeren van ambassadeurs.
Thema’s:
Onderwerpen waarvoor Helma vaak gevraagd wordt zijn:
Van Klant naar Ambassadeur
Van Medewerker naar Ambassadeur
(teams klantgericht, klantbewust en enthousiast maken)
Hoe zet ik de klant écht centraal?
De energie en passie die Helma uitstraalt tijdens haar presentaties is ongekend en aanstekelijk. Helma heeft onze klantrelaties op een hele leuke en interactieve manier geënthousiasmeerd met haar presentatie ‘Van Klant naar Ambassadeur’. De reacties van de aanwezige 60 bedrijven waren ook zeer lovend, zeer enthousiast. Door middel van duidelijke, korte oefeningen werd eigenlijk een spiegel voorgehouden. Ben je bijvoorbeeld als bedrijf Klantgericht of Servicegericht?
Al met al was de samenwerking met Helma heel fijn. Duidelijke korte lijnen, snel schakelen en vooral meedenken over de invulling van ons seminar. Ook de feedback vanuit Adecco is heel erg positief. Zoals het er nu naar uitziet, zal Helma meerdere sessies gaan verzorgen voor The Adecco Group.
Helma is echt een peoplemanager, betrokken en heel vertrouwd en dat in combinatie met alle kwaliteit en kennis, maakt Helma Veenstra van ReviewPartner DE spreker voor uw zakelijke events.
Anolia Abaisa | Adecco
Helma geeft je in haar presentaties kleine (en vaak makkelijke) handvaten om gelijk mee aan de slag te gaan. Het maakt eigenlijk niet uit in welke branche je werkt of onderneemt. Helma stelt vragen om je aan het denken te zetten over hoe jouw organisatie vaak werkt en reageert op klanten (gasten) na een bezoek of aankoop. Zo sta je stil bij de vragen en kan je eventueel direct een (aangepaste) klantstrategie bedenken.
Ze vertelt op een leuke interactieve & duidelijke manier, zodat je ook niet snel afgeleid bent. Aan het einde van haar presentaties is iedereen enthousiast en meteen aan het sparren!
Yvonne van Dijk | Worldhotel Wings