Leer, netwerk en raak geïnspireerd tijdens onze inspiratielunch

Inspiratielunch Van Klant naar Ambassadeur

Je bedrijf draait goed, het werk is niet aan te slepen. Je hebt de afgelopen jaren een mooie bedrijfsgroei doorgemaakt en je moet alle zeilen bijzetten om de opdrachten te verwerken. Door de drukte is het lastig om de kwaliteit hoog te houden. Je kan klanten niet altijd de aandacht geven die ze verdienen. Bovendien zijn je klanten de afgelopen jaren veeleisender geworden. 

Niet alleen bij jouw bedrijf gaat het goed, ook concurrenten hebben het druk en er komen steeds meer nieuwe aanbieders bij. Juist in een tijd waarin aanbieders makkelijker gevonden en vergeleken kunnen worden, is het belangrijk om je meer te onderscheiden. Voor je het weet word je voorbij gestreefd door de concurrent.

Alle tools die je nodig hebt om je organisatie 100% klantgericht te maken

Maar hoe onderscheid je jouw bedrijf van de concurrentie? Hoe zorg je ervoor dat het contact met klanten soepeler verloopt en dat klanten voor jouw (blijven) kiezen? Het creëren van een onvergetelijke klantbeleving is essentieel voor succes. Door je bedrijf 100% klantgericht te maken creëer je ambassadeurklanten. Ambassadeurklanten zijn de sleutel tot een succesvolle organisatie. Ambassadeurklanten kopen vaker, kopen meer en zijn bereid een hogere prijs betalen. Bovendien bevelen ze je aan bij anderen.

In de inspiratielunch ‘Van Klant naar Ambassadeur’ krijg je inzicht in de belangrijkste stappen om je bedrijf klantgerichter te maken. Hiermee kan je van klanten ambassadeurs maken.

 

Wat ontdek je tijdens deze inspiratielunch?

 Hoe haal ik meer omzet/rendement/ROI uit mijn bestaande klanten?

 Hoe creëer ik een onvergetelijke klantbeleving?

 Hoe onderscheid ik mij op het gebied van service?

 Hoe zorg ik dat mijn team het belang van de klant voorop stelt?

 Hoe zorg ik ervoor dat (nieuwe) klanten voor ons (blijven) kiezen?

 

Ben je er klaar voor om van je klanten ambassadeurs te maken?

Meld je dan nu aan voor onze inspiratielunch Van Klant naar Ambassadeur en krijg direct inzicht in de belangrijkste stappen. Naast alle kennis krijg je de mogelijkheid om te sparren over dit thema met de andere deelnemers. 

 

  Verhelderend, inspirerend en gezellig! Soms moet je gewoon weer eens stil gezet worden om je te realiseren dat het altijd beter kan en dat dit vaak met hele kleine veranderingen al mogelijk is. Helma maakt je hier op een hele luchtige manier bewust van! 

Aad van der Zalm | Werktalent

Meer informatie

Locatie: World Hotel Wings te Rotterdam

Wanneer: Op aanvraag

Voor wie: Voor directie, ondernemers en managers die verantwoordelijk zijn voor klanten en klantcontact. Speciaal voor bedrijven die hun klantbeleving en service naar een hoger niveau willen brengen en hun klantrelatie willen versterken.

Programma: Van 12.00 uur tot 14.30 uur. Inloop vanaf 12.00 uur met koffie en thee, om 12.30 uur starten we de inspiratiesessie waarbij een lunch genuttigd zal worden.

Aantal deelnemers: Maximaal 10

Investering: De totale investering is 49 euro (excl. BTW).

 

  Interessant, leuk, goed en met veel aandacht verzorgd. Afwisselende en goede inhoud  

Sander Linschoten  | Palcoma ICT diensten