Excellent Klantprogramma
De garantie op een verhoogde klanttevredenheid en NPS
Excellent Klant-
programma
De garantie op een verhoogde klanttevredenheid en NPS
Hoe zorg ik voor een excellente klantbeleving?
Je wilt meer omzet halen uit je klanten en nieuwe klanten aantrekken met je ambassadeurs. Je medewerkers en jij spannen je dagelijks in om dit te realiseren. Toch verdwijnt de klant regelmatig naar de tweede plek door de hectiek van de dag, terwijl een tevreden klant de sleutel is naar een hogere omzet. Hoe tevreden zijn jouw klanten werkelijk? Waar hebben jouw klanten behoefte aan? En hoe tevreden en klantgericht zijn je medewerkers? Welke acties zijn nodig om de klanttevredenheid te verhogen?
Garantie op een verhoogde klanttevredenheid
Mond-tot-mondreclame en je online reputatie zijn belangrijker dan ooit. Als je succesvol wilt zijn is het cruciaal om inzicht te hebben in je klanttevredenheid en om dit te verbeteren. Met het Excellent Klantprogramma van ReviewPartner kies je voor zekerheid. Het Excellent Klantprogramma geeft je namelijk de garantie op een verhoogde klanttevredenheid en NPS® score binnen 6 maanden.
Klik op de video om te zien hoe wij dat realiseren.
Garantie op verhoogde klanttevredenheid en NPS®
Medewerkers die zelf voor klantgerichtheid gaan zorgen
Optimalisatie van klantprocessen
Inzicht in knelpunten van de organisatie en voortgang ervan
Unieke ReviewVideo van jouw ambassadeur klanten
Bedrijven die kiezen voor het Excellent Klantprogramma maken effectievere verbeterslagen en behalen meer rendement.
– ReviewPartner
De route naar jouw tevreden klant
Bekijk onze doelgerichte aanpak en wat je kunt verwachten
Wil je ook gegarandeerd tevreden klanten? Heb je belangstelling in ons Excellent Klantprogramma? Maak dan een afspraak voor een gratis adviesgesprek. In dit gesprek nemen we de mogelijkheden en kansen door voor jouw bedrijf.
De onderzoeksresultaten worden door ReviewPartner op een zeer goede manier uitgewerkt en in kaart gebracht. ReviewPartner stopt dan niet, ze zijn daarna samen met ons keihard aan de slag gegaan om de resultaten van de organisatie te verbeteren.
Door de getoonde aanpak van het onderzoek en de waardevolle resultaten konden we onze organisatie verbeteren. Ik ben ervan overtuigd dat we mede door Helma haar inzet en geleverde gereedschap onze organisatie weer op een hoger level positioneren.
Mathieu Levens | Directeur/Eigenaar Magneet communicatiecentrum
Een positievere werkbeleving, een betere verbinding en een hogere betrokkenheid begint met inzicht.
- ReviewPartner
Download hier ons e-book!
Ontdek in 7 stappen hoe je zelf succesvol onderzoek kan doen.
Voorbereiding en opzet van een succesvol onderzoek
Benaderen van respondenten en uitvoering van het onderzoek
Rapporteren en aan de slag met resultaten
E-book
Gratis adviesgesprek met koffie?