Een actieve inspiratiesessie om met het hele team klantbewust en enthousiast te worden om ambassadeurs van klanten te maken

Herken je het volgende?

Bij veel organisaties wordt veel aandacht besteed aan sales om meer omzet te realiseren. Toch verdwijnt een deel van deze klanten op korte of lange termijn weer. Aan de voorkant wordt hard gewerkt om klanten binnen te krijgen maar aan de achterkant verdwijnen klanten weer. Hierdoor moet er op structurele basis veel geld en tijd worden geïnvesteerd in acquisitie.

Daarnaast zie je dat de ontwikkelingen in jouw branche snel gaan. Voor je het weet word je voorbijgestreefd door je concurrenten. Je wilt je meer onderscheiden ten opzichte van je concurrentie. Je beseft dat jullie klantgerichtheid naar een hoger niveau moet. Maar je weet niet precies hoe je dit moet aanpakken. Hoe zet je de klant nu écht centraal?

 

Willen jullie …

 

  alle klanten die jullie binnenhalen ook behouden voor de lange termijn?

  meer rendement halen uit bestaande klanten?

  ambassadeursklanten zodat jullie minder tijd en geld aan sales kwijt zijn?

  je onderscheiden van de concurrentie door een betere service te verlenen?

  grotere betrokkenheid van alle collega’s voor de klantbeleving?

                                                 Deze bootcamp draait om jou en je team!

 

Wat doen we tijdens de Bootcamp?

Bij de bootcamp gaan we aan de slag om het team enthousiast te krijgen en vooral ook klantbewust. Elk teamlid draagt bij aan de klantgerichtheid van een organisatie. Elk teamlid kan direct of indirect invloed hebben op het creëren van ambassadeurs. Deze bootcamp zorgt ervoor dat alle medewerkers zich bewust zijn van hun rol en invloed op een betere klantbeleving.

Wij behandelen een aantal kernelementen als basisstof tijdens de bootcamp; belang en effect van ambassadeurs; de klant écht centraal stellen; klantfeedback, de olie voor je motor. Daarnaast richten we de bootcamp in overleg met jou in. Omdat elk team anders is en in een andere fase van klantgerichtheid zit, richten we de bootcamp in op wat jouw team nodig heeft.

 

Na de Bootcamp…

 

  Ben je met je team in staat om jullie ambassadeurs te identificeren, stimuleren en activeren zodat jullie meer rendement halen uit jullie ambassadeurs.

  Is iedereen zich bewust van de invloed van ambassadeurklanten en het belang en effect van hun eigen bijdrage aan de totale klantbeleving.

  Hebben jullie een praktisch stappenplan om jullie klanten écht centraal te stellen. Hiermee kan je direct aan de slag om van klanten ambassadeurs te maken.

  Bewustwording en betrokkenheid creëren bij onze medewerkers was op het lijf geschreven van Helma Veenstra. Tijdens een intensieve bootcamp nam ze ons mee in de klantreis en in hoe wij tijdens deze reis van onze klanten ambassadeurs kunnen maken. Helder en inspirerend waardoor wij met een zeer positief gevoel en resultaat terugkijken op deze bootcamp. Het heeft ons bedrijf nieuwe energie en inzichten gegeven om de klantbeleving te verhogen.

Reinier Geradts | Directeur DLR Adviesgroep BV

 

Waarom deze Bootcamp?

  Goede eerste stap om actief aan de slag te gaan met de klantgerichtheid binnen teams

  Geen saaie droge theorie maar inspirerende werkvormen met een positieve insteek

  Gemiddeld beoordeeld met een 9.3